Home » » Piala Suzuki: Isu Laser, Cuba teliti ni

Piala Suzuki: Isu Laser, Cuba teliti ni



Assalammualaikum Semua, smlm perlawanan terpaksa dihentikan seketika sbb isu pemain indonesia kena laser dari penonton2. Ok, korang dah tgk kan gmbr yg kat atas tu? gmbr tu time malaysia kalah dgn indonesia ( 5 - 1 ). kalau x silap sy.. Penonton kat Indonesia pn men laser gk kat pemain malaysia. Tp, x timbul pn isu ni ? dah kalah lepastu salahkan lazer !

Sy dapat agak, nanti game yg akan datang nih ( rabu ) kat indonesia. mesti ramai penonton2 indonesia akan bwk laser masuk. yela. konon nak kacau pemain2 kita..minda dioawg telah diracuni !. sape yg mulakan dlu ? Jgn disebabkan segelintir penonton yg tidak bertanggungjawab, perlawanan terpaksa dibatalkan ?

Ape yg sy hendak katakan, pattnya. setiap stadium, kena buat pemereksaan sblum dibenarkan masuk atas tujuan keselamatan. CONTOH :- Laser , bahan api spt mercun2 ke yg mungkin boleh membahayakan penonton yang lain ( kalo kena diri sendiri xpe la jugak ).Ape2pn, Kita Doakan Kejayaan Pasukan Harimau muda Piala Suzuki ni ok? Agogo Malaysia !!
Share this article :

+ Pengkritik + 4 Pengkritik

December 27, 2010 at 9:49 PM

aku tulis benda yang lebih kurang sama kat SINI

December 27, 2010 at 9:52 PM

:)

December 28, 2010 at 1:19 AM

tahniah Malaysia! Main bola jangan sampai cedera - Kecederaan/Kematian di Padang Bola Sepak

Anonymous
December 28, 2010 at 4:25 AM

indonesia pn men leser !

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Blog Anda - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger