Home » » sikap pengiat MLM-jangan ada lak yg kat sini marah2... [ mesti Baca ok? ]

sikap pengiat MLM-jangan ada lak yg kat sini marah2... [ mesti Baca ok? ]

si pengecut dalam mlm..

Zass Oppa April 14 at 12:50pm
berapa modal nak join?
how it works?

mohamad azhar April 14 at 1:18pm Report
ehmm...zaman sekarang org tak tengok modal tapi profit!..kalo sehari boleh dapt RM500 - RM2000..ok kot?yg penting tak melanggar undang2 negara,hukum syarak dan tak menjatuhkan maruah...cara nak jalankn mudah dan cepat...skill dan training on9 dah ready...tinggal nak rempit jer buat duit...berapa modal yang Zass Oppa ada?

Zass Oppa April 14 at 1:59pm
adakah keuntungan besar dgn modal yg besar??
wat setakat nie xder modal..
sbb tu bertanya..
masih begelar student..

mohamad azhar April 14 at 4:46pm Report
ehmm..skrg ni stdent tengah rempit$$$ buat duit$$$ bro...skrg brp bro ada?saya try adjustkan mana sesuai utk bro...

Zass Oppa April 14 at 5:12pm
sekarang mmg xda.. kene tunggu next sem la baru leh on kot..
just nak tahu how its works exactly..

mohamad azhar April 14 at 5:35pm Report
ok no problem...biasanya peluang datang masa kita tidak bersedia..sama lah saya dulu..pinjam sana pinjam..jual itu jual ini..tapi sekarng 10x ganda saya dapat...alhamdullilah...sbb saya snggup dan berani cuba..tuhan bg cash!!...sehari lambat joint rugi seribu...ehmm.. kalo sayalah..buat apa sj utk dapatkan modal..sbb modal sekali jer...

Zass Oppa April 14 at 5:40pm
erm so keterlaluan tak kalau saya pinjam dari awak dahulu..
saya rasa tidak menjadi bebanan kepada awak sekira saya meminjam sedikit wang untuk dijadikan modal..
Very Happy

Zass Oppa April 14 at 9:11pm
kenapa tidak membalas??
kata sharing is caring..
melayu kena tolong melayu..
dengan peminjaman modal dari awak sebanyak rm1000-2000 hnya lah sedikit berbanding dengan apa yg awak perolehi setiap bulan..
awak hanya tidak sanggup memberi pinjaman modal hanya jika awak menip di dalam perkara ini..
bayangkan berapa ramai awak boleh tolong dengan memberi pinjaman modal..
jika betul apa yang awak katakan hasil sehingga rm1500 sehari xmustahil pinjaman itu dapat dilunas dalam masa 2-3 hari sahaja..
think outside the box...

mohamad azhar April 14 at 9:59pm Report
sori la bro..td ada 3 org dah bayar..dan aku focus pada yg serius jer...ehmm!betul la cakap bro tue...kalo ble try la buat...kalo 100 org mintak modal...bro nak bg ker?..saya cari org yg berkualiti bukannya kuantiti...takpa simpan la alasan2 bro tu baik2 kat almari...mana tau boleh jadi duit$$..hu2...ok la bro joint ke tak..itu tak penting..yang penting saya terus buat duit$$....THING 5 SECOND BEFORE U TALK!..u thing u know..but u know nothing la...ok!

Zass Oppa April 14 at 10:05pm
just like i said.. think outside the box..
im only serious if this things are real..
if u cant afford to help 100 people, u can help at least 1 person per week..
and this also can give alot of benefit to u..
i just give an idea to u.
which i think can help u more in this business..
im already expose by this kind of business a long time a go..
and its not a 5 second thought..
my mentor said just think outside the box...

Zass Oppa April 14 at 10:11pm
how about we have a serious talk about this business?
dgn memberi pinjaman modal sebnyak seorg dalam seminggu..
then org itu pula memberi pinjaman modal kepada org seterusnya..
dari mencari org, org akan cari kita..
betul x ape yg saya katakan nie?


mohamad azharApril 14 at 10:46pm Report
ehmm...nak masuk highway pun kena bayar dulu bro..bro nak masuk syurga...tapi suruh org lain sembahyang...leceh lah bro...okla!ni msg dari saya..berapa modal bro nak start @ anggaplah u takda rezeki dlm biz ni..hu2


Zass Oppa April 14 at 10:57pm
sebentar tadi anda memberitahu yang anda meminjam dari pelbagai pihak.. mungkin ketika itu anda tidak terfikirkan cara ini..
saya menyatakan perkara ini adalah untuk mebangkit kan sesama kita melayu.. untuk kesenangan.. anda lihat la sendiri bagaimana tanah malaysia ini terutama sektor ekonomi di monopoli oleh bagsa lain??
untuk mencetus fenomena kita perlu menempuh risiko..
think positive...
anda sebagai seorg usahawan(perumpamaan) perlu bersikap kreatif dan melakukan inovasi dalam perniagaan anda...
tapi kalau andi tidak sanggup tidak mengapa..
sesungguhnya saya hampa melihat anak bangsa saya melakukan sesuatu yg mampu menghidupkan bangsa sendiri tetapi tidak mahu menolong..

mohamad azhar April 14 at 11:03pm Report
hahaha...CAKAP ORG YANG TAK BERDUIT MEMANG MCM NI...BERSEPAH AKU JUMPA.....>>>HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA.......SUDAH2 LA TU!!!!hu2Pergi Belajor balik!..main jauh2...

akhirnya dia block aku..
mcm nie ker sikap org yg katanya hendak menolong org len??
sebarkan..
p/s: fikir sebelum kene..
Share this article :

+ Pengkritik + 2 Pengkritik

eikasyaza
May 25, 2010 at 2:25 PM

THING 5 SECAND BEFORE U TALK..u thing u know..haha...lawak2.. org tya tp dia xmnjwb soalan

Anonymous
February 28, 2011 at 3:13 AM

mmg ak kondem org MLM ni...serius..bab pinjam modal dye mmg mulut n idea dyeorg trus gam...kantoi tu!!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Blog Anda - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger