Home » » 24 Sebab Kenapa Wanita Cantik Pakai Tudung

24 Sebab Kenapa Wanita Cantik Pakai Tudung



1.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab dier nak tutup aurat...

2.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab dier jage maruah..diri. .dan keluarga...

3.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab.. sebab dier cantik..

4.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab dier x nak tunjuk kecantikan dier..kecuali pada yang berhak..

5.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab dier seorang yg pandai..pandai jaga diri...

6.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab dier anak solehah...

7.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab dier dengar ckp mak bapak dier..

8.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab dier hormati orang lain..

9.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab takut apabile dier tak pakai tudung orang tgk dier cantik..dan ade niat yg tak baik..

10.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab tak nak diminati ramai lelaki sgt..

11.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab tak nak menyusahkan orang lain..

12.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab dapat pahala..

13.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab dapat menghindari maksiat..InsyaAllah ..

14.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab supaya dpt menjadi contoh pada perempuan lain..

15.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab supaya lelaki yg beriman je yg suker dier..

16.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab mendengar suruhan nabi...

17.kenape pompuan caantik pakai tudung... sebab rambut perempuan adalah mahkota baginya.. jadi die tak nak sewenang2nya menunjuk kpd lelaki..kerana jika die menunjuk maknanya die dah tak bernilai kerana mahkota die telah dilhat oleh semua lelaki (kecuali keluarga)

18.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab dapat mengurangkan nafsu lelaki..

19.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab patuh pada suami..

20.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab plg penting..die orang islam...

21.kenape pompuan cantik pakai tudung... sebab dalam Al-Quran suruh die pakai tudung..kalau orang Islam tp tak berpegang pd Al- Quran.. nak berpegang pd ape lg..??

22. kenapa pompuan canti pakai tudung... pasal korang mmg cantik laaa kalau pakai tudung~~..orang lelaki mmg suka org pompuan yg pakai tudung ♥...aku tahu sebab aku lelaki d(^_^)b

23.kenapa pompuan cantik pakai tudung... pasai diorang tahu kalau tak pakai tudung diorang akan "syok sendiri" yang diorang tu lawa...rugi laa kalau camtu...pakailaa tudung wahai muslimah Islam..siyes nih...

24.kenapa pompuan cantik pakai tudung.. pasai dia tak moo orang lelaki suka kat dia pasal nafsu semata2....mesti nak kat dia pasal agama dan akalnya yg baik....
Share this article :

+ Pengkritik + 5 Pengkritik

May 7, 2010 at 1:13 PM

tak semestinya kot. ada yg sebab nak ikut trend. ada yg nak tutup mata mak bapak. ;)

NISECA suka merapu

May 7, 2010 at 1:18 PM

btul :)

jebat
May 7, 2010 at 1:32 PM

jgn jeles. pompuan b'tudung lgi cantik sbnrnya. ;]
jgn cemburu n ckp pompuan b'tudung ad yg xbaek. tp knpa msti pndang yg xbaek. anda yg bkata bgtu baekkah? ;]
jgn sakit hati bla laki lbh suka wanita b'tudung krn mereka special.
ye. aku juga lelaki suka wanita b'tudung. ;]

May 7, 2010 at 2:24 PM

sy sokong ! :D

May 7, 2010 at 7:01 PM

wanita lebih elok pakai tudung~ yg terdedah kt kepala tu bukan ape..nk tunjuk yg rambut die rosak..wahahaha

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Blog Anda - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger