Home » » Info : 9 Gaya Lelaki yang Wanita Perlu Tahu

Info : 9 Gaya Lelaki yang Wanita Perlu Tahu



Lelaki mempunyai sifat yang amat disukai wanita iaitu memikat dan memujuk.untuk tujuan ini saya ingin kongsikan beberapa sifat lelaki yang perlu dikenali.

1.MELALUI PERGERAKAN
jika wanita tahu menilai pergerakan lelaki,wanita pasti akan tahu diri lelaki e2.pada lelaki tingkah lakunya lebih bermakna daripada kata2 terutamanya apabila dia sedang bercakap dgn seorang wanita.

2.MENGGANGUKKAN KEPALA
Apabila anda sedang berbual dgn seorang lelaki dan dia mengganguk ganggukkan kpalanya itu membuktikan bahawa dia seorang yang mengambil berat dan sentiasa ingat mengenai diri anda.dia juga sentiasa membantu apabila diperlukan.

3.MENDEKATKAN BADAN
Apabila seorang lelaki mendekatkan dirinya dgn dri andaketika berbual dgnnya,dia adalah lelaki yang menarik dan mampu menarik lebih ramai orang lain tetapi kadang2 bersikap keterlaluan.

4.MERENUNG
Lelaki jenis ini jenis peminta,kerana dia mahu mengetahui apa yang anda boleh tawarkan kepadanya samaada dalam pekerjaan,persahaba tan atau cinta...

5.MENGGERAKKAN TANGAN DAN BADAN
Lelaki ini memberangsangkan, bertanggungjawab dan mempunyai rasa cinta yang mendalam.dia beranggapan bahawa kata2 sahaja tidak cukup untuk membuktikan kesucian cinta.oleh e2 pergerakan adalah bukti untuk menunjukkan kesungguhannya. dia juga seorang yang sensitif dan baik hati.

6.SUKA BERDIRI
Apabila bercakap anda duduk dan dia berdiri.lelaki jenis ini melambangkan yang jiwanya suka menguasai dan menggongkong. dia suka mempengaruhi orang lain untuk kepentingan dirinya dan dia juga pantang mengalah.

7.MEMANDANG MATA
Ini adalah sifat lelaki yang yakin dan berterus terang.dia juga sentiasa memberi perhatian,berusaha menjaga hati semua orang tidak kira bagaimana rapat hbungannya dgn orang tersebut.

8.SENSITIF PADA JARAK
Bila bercakap dgn orang lain,lelaki ini duduk atau berdiri pada jarak tertentu,bergantung kpd sejauh mana kemesraan dgn orang itu.dia jenis lelaki yang tahu apa yang insan lain tidak suka.

9.MENIRU GAYA
Lelaki ini terpengaruh dgn gaya dan tingkah laku orang lain yang suka mempengaruhinya. dia mudah ndibawa berbincang dan suka menurut asalkan ia tidak menimbulkan sebarang masalah.


Anda bagaimana pula? Dan wanita ... gaya mana pilihan anda
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Blog Anda - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger